Vállalatom sikere

Az ember, ha belefog valamibe, mondjuk egy cég kialakításába és folyamatos vezetésébe, működtetésébe, akkor az az álma, a legnagyobb vágya, hogy az sikeres lesz és folyamatos növekedést mutatva, jó vállalati légkörben, egyre több munkahely teremtéssel tud működni a piacon. Mindenkinek ez a nagy vágya, hogy sikerre vigye azt, amit elkezdett, amibe belefogott, és minden akadályon át, minden nehézség, negatív vélemény és ellendrukk ellenére vitte tovább. De vajon mikor mondhatjuk azt, hogy egy vállalat sikeres? Mikor jelenthetjük ki, hogy folyamatos fejlődése és növekedése már sikerekben mérhető?

Én azt gondolom, hogy akkor, amikor a vállalat már olyan fejlesztést csinál, ami nem közvetlen a termeléshez kapcsolódik, nem az üzleti célok kiszolgálásához, hanem egyfajta kényelmi faktor biztosításához. Nálunk ilyen például a vállalati flotta mint olyan. A céges telefonok ugyanis nem feltételei a mindennapi munkának, és annak szakszerű, profi ellátásához nem igazán szükségesek, de úgy gondolom, hogy az a megfelelő, ha az alkalmazottak nem a saját készüléküket használják, hanem ha lehetőség nyílik rá, akkor egy céges keretet tudnak birtokba venni.

Persze mobiltelefon szervíz csapattal eddig is kapcsolatba álltunk, mert az emberek saját telefonjában történő károkat és meghibásodásokat amiket a munka közben szenvedtek el mindig megcsináltattam, de most már kifejezetten fontossá vált számomra, hogy ez a csapat, a céges flottát is kezelje, hiszen nem mindegy, hogy az eszközök, az azokon tárolt adatok és az információk milyen kézben vannak. Én nagyon meg voltam mindig elégedve az androidszerviz.hu szolgáltatásával, és hála a jó égnek a céges flotta tekintetében is ugyanezt mondhatom el. Tehát, így már bátran állíthatom, a cégem sikeres, és remélem, hogy ezeket a sikereket a közeljövőben is maradéktalan meg tudja őrizni.